RPM

RPM

4077
0
DELEN

 RPM ™ is de indoor cycling workout waarbij je rijdt op het ritme van de energieke RPM muziek. BetreedRPM groepsles de arena met je inspirerende coach, die het peleton zal leiden door heuvels, vlaklanden en bergtoppen met tijdritten en intervaltraining. Ontdek de sporter in jezelf en bereik machtige endorfinekicks door middel van zweten en verbranden. Net als alle Les Mills ™ lessen, zal er om de 3 maanden een nieuw RPM ™ programma vrijgegeven worden met nieuwe muziek en choreografie.

"Mijn gewicht, inches, en het percentage lichaamsvet begon dramatisch dalen."
-Jeff Johnson

Een typische RPM les
Je RPM™ instructeur zal u en de troepen leiden door een reis gechoreografeerd met inspirerende muziek en waarin fietshoudingen en snelheden aangepast zijn op het terrein.

  1. Aan het begin ligt het tempo laag en is de weerstand licht, om je benen op te warmen.
  2. Snelheid en intensiteit zullen toenemen naarmate je toe zult werken naar een persoonlijk toptempo. U zult uw klimspieren opwarmen, en vervolgens een reeks van heuvelbeklimmingen moeten doorstaan die je kracht zullen testen aangevuld met tijdritten die je uithoudingsvermogen testen. Er zal tijd zijn voor herstel, net genoeg om je energiereserves aan te vullen voor de volgende uitdaging.
  3. Aan het eind van de les zult u uw reis beeïndigen en samen naar huis rijden. Herstel vormt hier de sleutel evenals het immer belangrijke rekken.

Voordelen van RPM

  • Verhoog uw cardiovasculaire fitheid
  • Vet verbranden
  • Toon en vorm je benen, heupen en billen
  • Toename van kracht in de benen en spieruithoudingsvermogen
  • Verbrandt tot 600 calorieën in een normale 50-minuten-structuur
  • Een natuurlijke kick door de endorfine roes

RPM groepslesHoe fit moet ik zijn voor RPM
Je hebt de mogelijkheid om de intensiteit van de workout aan te passen, hetgeen betekend dat fietsers met alle instapniveau’s samen te werk kunnen gaan. Hoe meer je rijdt, hoe fitter je zult worden.

Hoe vaak moet ik een RPM les nemen?
Als je RPM ™ twee tot drie keer per week voel je je fitter, sterker en slanker.

Wat moet ik meenemen naar de RPM les?

  • Comfortabele workout kleding. Fietsbroek zal de rit nog comfortabeler maken, maar deze is niet essentieel.
  • Gymschoenen. Fietsschoenen worden aangeraden, maar neem contact op met de instructeur wanneer je behoefte hebt aan meer specifieke uitleg.
  • Drink fles.
  • Handdoek. Je gaat zweten.

 

GEEN REACTIES

Comments are closed.