BodyAttack

BodyAttack

2272
0
DELEN

BODYATTACK is de sport-geïnspireerde cardio workout voor het BODYATTACK groepslesopbouwen van kracht en uithoudingsvermogen. Deze high-energy interval training combineert atletische bewegingen met aerobe kracht en stabilisatie oefeningen. Dynamische instructeurs en krachtige muziek motiveren iedereen in de richting van hun fitnessdoelen – van de recreatieve tot de hard-core sporter! Net als bij alle Les Mills programma's, wordt BODYATTACK elke drie maanden voorzien van nieuwe muziek en choreografie

EEN TYPISCHE LES

BODYATTACK is een 55 minuten durende cardiotraining waarbij je in een mum van tijd je snelheid, conditie, kracht en behendigheid verbetert. Laat je helemaal meeslepen door de groepsdynamiek die zo kenmerkend is voor BODYATTACK.

  1. Je instructeur leidt je eerst door een warming-up, met grote en eenvoudige bewegingen. Geleidelijk aan worden de oefeningen intensiever.
  2. Daarna beland je in een zone met twee intensieve pieken die gericht zijn op herstel en opbouw. Deze tracks richten zich op zowel je boven- als je onderlichaam. Ga diep en zet door! Geniet van de groepsdynamiek en test je snelheid en coördinatie. 
  3.  Het laatste nummer geeft je de tijd om te herstellen, te rekken en te strekken. Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep van deze pittige BODYATTACK workout.

VOORDELEN

  • Verbrandt weerzinwekkend veel calorieën
  • Vormt en verbetert je lichaam
  • Verbetert je algehele conditie en uithoudingsvermogen voor sporten, waar je veel energie voor nodig hebt
  • Verbetert je coördinatie en lenigheid
  • Ontwikkelt nog meer kracht, doordat je kernspieren extra worden traint
  • Verbetert je gezondheid en versterkt je botten
  • Verhoogt je hart-en longcapaciteit door middel van een full-body cardio workout

BODYATTACK groepslesHOE FIT MOET IK ZIJN?

BODYATTACK is voor iedereen met een gemiddeld fitnessniveau. De bewegingen zijn eenvoudig en je hoeft geen vlekkeloze coördinatie te hebben. Go for it!

HOE VAAK MOET IK EEN LES VOLGEN?

We raden je aan om tussen lessen minimaal één rustdag te plannen. Voor de beste resultaten kun je het beste drie BODYATTACK lessen per week volgen.

WAT HEB IK NODIG TIJDENS DE LES?

  • Comfortabele sportkleding.
  • Sportschoenen. Wij raden cross-trainers aan in plaats van hardloopschoenen. Cross-trainers geven je een betere voetsteun voor de oefeningen die je tijdens de les doet.
  • Een flesje met water of een sportdrank.
  • Handdoek. Want we weten zeker dat je gaat zweten!

GEEN REACTIES

Comments are closed.