DELEN
Krachttraining

Door de vele spiervezels die je bij beide oefeningen inschakelt, de hoge intensiteit en de korte rusttijden kan je in deze 8 minuten een zeer effectieve training uitvoeren.

Je hoeft geen lange training te doen om resultaat te zien!

Het doel met dit schema is om je een effectieve vet-verbrandende training te geven die je resultaat geeft, ook al heb je weinig tijd.
Omdat er  voor beide oefeningen 3 verschillende varianten zijn zal deze training nooit te moeilijk of te gemakkelijk voor je zijn. Wat je fitnessniveau ook is, je zult met dit schema vooruitgang boeken in:

  • Je conditie
  • Je spierkracht
  • Verbranding van vet (je zult strakkere spieren krijgen, maar geen spiermassa opbouwen)
  • Je algehele fitheid en energieniveau

Doe deze training drie ochtenden per week. Je zult je al na de eerste week fitter voelen en ook zul je dan al verschil in de spiegel zien (verbetering in je lichaamssamenstelling).

Hoe kan het dat je zo snel resultaat ziet van deze training?

Al vanaf de eerste keer dat je deze training doet zul je de hele dag (als je de training ’s ochtends doet) een verhoogde stofwisseling (verbranding) hebben. Je lichaam zal meer energie verbruiken en daardoor zul je (als je daarbij een aantal gezonde voedingsmiddelen aan je voedingspatroon toevoegt) overtollig lichaamsvet gaan verbranden.

Wil je vet verbranden, een fitter, strakker lichaam hebben en binnen 2 weken resultaat zien?

  • Stap 1: Voeg deze training toe aan je dag.
  • Stap 2: Voeg een paar gezonde voedingsmiddelen toe aan je huidige voedingspatroon (ik geef twee tips over wat je kunt eten aan het eind van de video die hoort bij dit schema) en je zult resultaat zien

 

 

GEEN REACTIES

Comments are closed.