DELEN

Gezonde tussendoortjes worden steeds populairder. We leven in een tijd waar de meeste voedingsmiddelen, die je in de supermarkt vindt, echt rommel zijn. Alle ‘gezonde tussendoortjes’ zijn verre van gezond en de voedingsindustrie liegt tegen je waar je bij staat.

Wat ze zeggen dat gezonde tussendoortje is, is simpelweg niet gezond. Meestal zitten de voedingsmiddelen uit deze ‘gezonde tussendootjes’ (zoals bv Liga’s, Sultana’s, Cruesli, ‘Gezonde’ Yoghurtjes, etc), vol met E-nummers en andere stoffen die slecht voor je zijn, je hormoonhuishouding in de war brengen en vetopslag stimuleren. Niks gezonde tussendoortjes dus.

Welke tussendoortjes zijn gezond?

In bovenstaande video geef ik een aantal praktische tips voor gezonde tussendoortjes die je kunt meenemen naar je werk, onderweg, etc, en die je zoveel mag eten als je wilt. Ze brengen je hormoonhuishouding in balans en helpen bij het afvallen, indien dat je doel is. Ze doen dit vanuit het perspectief van eerst je lichaam van binnen volledig gezond maken, zodat je daarna gewicht verliest.

Maak je keuze!

Hieronder de tips die ik je geef in de video:

  • Een handje noten
  • Een avocado
  • Pure chocolade met minimaal 70% cacao
  • Wat rauwe groente zoals wortelen
  • Rosbief, carpaccio of andere vleeswaren
  • En nog een simpele bonus tip!

GEEN REACTIES

Comments are closed.